måndag 3 oktober 2011

Grattis, Einstein

I bland händer det att folk hör av sig och undrar om det går att köpa specialtecknade originalbilder av mig. Oftast till vänner och släktingar som fyller jämnt. Jag brukar inte vara omöjlig, så är man beredd att hosta upp några hundralappar går det mesta att ordna. Bilderna i det här inlägget är sommarens skörd, som jag knödde in under slutfasen av Mats kamp-arbetet.

Angående bilden nedan vill jag understryka att seriefiguren "Marcus Gerdin", som jag gjort narr av i serieform i snart ett decennium, för länge sedan separerats från sin mänskliga förlaga. Nu för tiden behandlar jag honom som en seriefigur jag själv hittat på, och ingenting han ställer till med eller får klä skott för bör läggas någon verklig människa till last. Utom mig då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar