måndag 5 september 2011

Världen är full av o.s.v.



Journalisten Andreas Ekström kallade mig för idiot nu i helgen. Man kan ju tycka att vi pappabloggare borde hålla ihop, men så här skrev han på Twitter, det där sociala nätverket jag tycker så illa om:

"En idiot tillåts ange hammaren och skäran som 'favoritmärke' i DN. Utgår från att nån anger nån hakkorsvariant nästa vecka då."

Jag kommer att bemöta Andreas Ekströms kritik i ett öppet brev jag läser upp på Mats kamp-releasefesten nu på torsdag.

Och ni som undrar vad det handlar om, kan klicka här. Ni andra kan besöka Andreas Ekströms hemsida här.

3 kommentarer:

  1. Du kan väl publicera det öppna brevet här sen?

    SvaraRadera
  2. Som av en händelse så såg jag det avsnittet av Monty Python i förrgår och undrade om just det där fanns på youtube. Nu vet jag det, tack :)

    SvaraRadera